Slatki spas: Tamna čokolada čuva mozak od moždanog udara

Naučnici sa Univerziteta John Hopkins nedavno su objavili istraživanje u kojem su otkrili na koji način sastojak iz crnog vina resveratrol štiti od oštećenja mozga nakon moždanog udara.

 

Isti su naučnici objavili još jedno istraživanje, ali ovaj put o učinkovitosti sastojka tamne čokolade u odbrani mozga od oštećenja nakon moždanog udara.

Naime, skromna doza sastojka tamne čokolade – epikatehina može istim mehanizmom kao i resveratrol iz crnog vina, aktivacijom enzima hem oksigenaze, zaštiti mozak miševa kod kojih je indukovan moždani udar.

Terapija kojom doktori pokušavaju smanjiti oštećenja mozga nakon moždanog udara mora biti data pacijentu unutar 2-3 sata od moždanog udara kako bi bila učinkovita, ali pokazalo se kako epikatehin spriječava dalja oštećenja čak 3 ,5 sata nakon moždanog udara.

Naučnici ističu kako ovim istraživanjem nije dato zeleno svjetlo ljubiteljima čokolade da neograničeno uživaju u ovoj slastici koja ima visoku kalorijsku vrijednost i sadrži puno masnoća. Potrebna su dalja istraživanja koja bi procijenila koliko iznosi preporučena doza čokolade koja bi bila učinkovita u zaštiti mozga.

 

Posjeta: 321
Broj Komentara (0)Add Comment

Napiši komentar
smanji | uvećaj

busy
User Rating: / 0
PoorBest 

Marketing

Vršimo reklamiranje za sve vrste Nekretninana području Bosne i Hercegovine Merak Mobi Foto Sana